måndag 3 november 2014

Ibland tänker jag att jag borde…

Ta ordentligt hand om lagring av alla foton jag tagit genom åren. Katalogisera upp, slänga suddiga, oskarpa och rentav dåliga kort. Så trött på minneskort, hårddiskar och datorer. Och rädd att de ska krascha.

När alla foton är sorterade och lagrade borde jag göra en fotobok eller tre åt Ebba. Samtidigt som jag framkallar lite papperskopior och fyller i den där "boken om mig" klart åt henne. I farten skulle väl en bröllopsbok fixas med. Och en till "best-of-instagrambok" kanske?

Men när ska jag hinna? När ska jag orka. Efter en hel arbetsdag framför en dator med designprogram är inte precis dator här hemma superprioriterad tid eller ens vidare spännande om jag säger så. Nått om skomakarens barn och så vidare. Men nog borde jag allt gör det. Visst borde jag...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...